DIGITÁLIS TÉMAHÉT



2017 – 3D NYOMTATÓ PROJEKT


A 2017-es digitális témahéten iskolánk meghívásos pályázaton vett részt. A pályázat célja, hogy tanítványaink megismerjék, majd kipróbálhassák a legmodernebb 3D nyomtatási technológia működését. Feladatunk, hogy mindössze egy hónap alatt megismerjük a CraftBot 3D nyomtató eszközt, a működtető szoftvereket és létrehozzunk egy pályaművet: “Alkossatok társasjátékot, amely kapcsolódik a kötelező tantárgyak bármelyikéhez! A munkafolyamatok különböző fázisairól számoljatok be publikus felületen!” (Versenyfelhívás)

Projekthonlapunk itt érhető el. Projektünk terve is mindenki számára elérhető.  Nyertes pályaművünk megtalálható a versenyt meghirdető CrafUniqe honlapján is.

(A kinyomtatott stratégiai társasjátékunk)


2016 – OLIMPIA PROJEKT


A Bálint Márton Általános Iskola és Középiskola a 2016-os digitális témahéten az OLIMPIA tárgykörét elemezte. Olyan témát választottunk ami aktuális, könnyen felkelthető iránta az iskola minden korcsoportjának érdeklődése, számtalan oldalról megközelíthető, jól bontható részfeladatokra, melyek végül összerendezve, egy egészet alkotnak. A DTH-n azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy minél több diákot és pedagógust vonjunk be a közös munkába. Végül az iskola felső tagozatos és középiskolás tanulói vettek részt a megvalósításban. 5 -11. évfolyam, közel 600 tanuló és körülbelül 60 tanár.

Tudásmegosztó honlapunk, végső produktumunk itt érhető el. Innovatív projektünk terve megtalálható az NKP honlapján.

(Projekthonlapunk nyitó oldala)